>

Ont om tid

Fotograf: Sossu [Jag] | Kamera: Canon EOS 550D
Heello, har grymt ont om tid att skriva på bloggen just nu och det är hela tiden en massa saker som behövs göras eller ska göras och så vidare... Har inte hunnit helt enkelt. Men jag försöker och kommer ha mer tid nästa vecka och framåt tror jag iallafall. Lite kortfattat om dagarna som gått, igår laserdome, sååå kul även om jag söög! Sen blev man halvsur........ För en del saker men tar det inte på bloggen. Sen blev det pulkadags på kvällen som var väl kul tror jag. Lite kort då. för att man måste anpassa sig efter två personer hela JÄVLA tiden! Så tröttsamt. Nä, nu ska jag sluta och börja tänka på morgondagen. /s'

Kommentera inlägget här!

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress till din blogg:

Kommentera:

Trackback




Sofie Borell heter jag som driver bloggen och kommer från Sollentuna, Stockholm. Är född 1994 alltså 17år och går första året på Teknikprogrammet. Min största passion är foto och mitt liv är ägnat åt de två islandshästarna, Litla Lif från Sjövik och Gambri från Sjövik. I bloggen får ni följa min vardag bland bilder och islandshästar.

Copyright © by Sofie Borell 2009-2011
[email protected]


bloglovin
         

Om

Min profilbild