>

Jumpin

Detta är nyinhandlat! En Jumpin från www.jumpins.se . De sägs vara så himla sköna och är en annan variant av det kända märket Onepiece som nog de flesta känner till men Jumpin är mycket mer prisvärda! Så titta hellre där en på Onepice där priserna inte alls blir som vad som står på utan världens dyraste frakt också. Onepiec, Nej Tack! Jumpin, Ja tack! Så detta blev denna jag köpte, 950:- Helt värt det!


Kommentera inlägget här!

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress till din blogg:

Kommentera:

Trackback




Sofie Borell heter jag som driver bloggen och kommer från Sollentuna, Stockholm. Är född 1994 alltså 17år och går första året på Teknikprogrammet. Min största passion är foto och mitt liv är ägnat åt de två islandshästarna, Litla Lif från Sjövik och Gambri från Sjövik. I bloggen får ni följa min vardag bland bilder och islandshästar.

Copyright © by Sofie Borell 2009-2011
[email protected]


bloglovin
         

Om

Min profilbild