>

Home

Helloj, Har kommit hem från landet och sitter här ny duschad och fräsch. Ska börja redigera lite bilder och måste seriöst köpa lite softboxar och bilxtar samt annat studio material. Men det kommer med tiden och ska satsa på fotodelan samt att satsa på Litla vi ska ju tävla i vår till höst så det blir en del! Måste spara pengar men imorgon blir det skön tjej shopping med Felicia bara vi och massa tjejsnack! Härligt! Ni får ha det så skönt så ska jag fixa lite hih, i don't tell you what! /s'

Kommentera inlägget här!

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress till din blogg:

Kommentera:

Trackback




Sofie Borell heter jag som driver bloggen och kommer från Sollentuna, Stockholm. Är född 1994 alltså 17år och går första året på Teknikprogrammet. Min största passion är foto och mitt liv är ägnat åt de två islandshästarna, Litla Lif från Sjövik och Gambri från Sjövik. I bloggen får ni följa min vardag bland bilder och islandshästar.

Copyright © by Sofie Borell 2009-2011
[email protected]


bloglovin
         

Om

Min profilbild