>

Förvirrad

Fotograf: Sossu [Jag] | Kamera: Canon EOS 550D
Heej, Sitter just nu hemma hos Felicia och Robin har fixat mitt the sims 3 så nu funkar allt. Det är faktiskt lite småkul med sims, när man har tråkigt. Men igår var jag och Felicia och Anna men det var kul.. Senare under kvällen när A gått hade Felicia en himla många skratt attacker med massa blondin skämt och bellman medans hon satt där och skrattade hela tiden som var rätts så roligt spelade jag sims 3. Hihi! Vi har knäpp humor så ni vet om jag skriver något som är totalt cp. En annan sak är att jag är rätts så trött på en del av mitt så kallade kompiskrets och sitter och funderar med Felicia om vi ska sluta vara med dom för dom beter sig som svin och är inte några riktiga kompisar som man skulle vilja vara med. Har andra kompisar som är riktiga och dom vill jag behålla, er andra struntar jag i. De bästa är ju Felicia, Martina och dom på denna sida som Milla osv. Sedan är det mina underbara killkompisar! Fan love them! Alla ni är underbara så ska behålla er och skita i resten. Punkt slut. /s'

Kommentera inlägget här!

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress till din blogg:

Kommentera:

Trackback




Sofie Borell heter jag som driver bloggen och kommer från Sollentuna, Stockholm. Är född 1994 alltså 17år och går första året på Teknikprogrammet. Min största passion är foto och mitt liv är ägnat åt de två islandshästarna, Litla Lif från Sjövik och Gambri från Sjövik. I bloggen får ni följa min vardag bland bilder och islandshästar.

Copyright © by Sofie Borell 2009-2011
[email protected]


bloglovin
         

Om

Min profilbild