>

En varm kopp te

Fotograf: Sossu [Jag] | Kamera: Canon EOS 550D
Heej, Har precis slutat jobba och sitter här framför Tv:n med en varm kopp te. Mysigt! Det ända som fattas nu är min älskling David! Då skulle allt vart perfekt! Annars gick jobbet väldigt snabbt och effektivt. Som tur var. Annars var skolan som vanligt fast vi fick komp för sam lektionen så slutade två men var ändå tvungen att åka till tandläkaren i stan halv. Så whatever.. Jag har ont i tändera och i kroppen, känner mej helt off faktiskt. Så kanske ska gå till kudden? Aa, det tycker jag. /s'

Kommentera inlägget här!

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress till din blogg:

Kommentera:

Trackback




Sofie Borell heter jag som driver bloggen och kommer från Sollentuna, Stockholm. Är född 1994 alltså 17år och går första året på Teknikprogrammet. Min största passion är foto och mitt liv är ägnat åt de två islandshästarna, Litla Lif från Sjövik och Gambri från Sjövik. I bloggen får ni följa min vardag bland bilder och islandshästar.

Copyright © by Sofie Borell 2009-2011
[email protected]


bloglovin
         

Om

Min profilbild