>

Back to School

Helloj,
Här är man då i skolan och vill bara hem! Vill kunna hinna göra lite innan det begås till mitt lilla jobb. Bloggningen har varit dålig under några dagar för har varit magsjuk och ville inte chansa att skriva för tänk om man spyr på datan? Inte kul! Nä nu slutar jag skriva om detta för det e inge kul men har just nu samhällskunskap och det är inte så jääääätte roligt precis. Annars har dagen rullat på och allt är som vanligt igen. Kanske så blev jag rätts så sur och besviken på en kompis som förstörde våran redovisning. Det är inte så kul att jobba i grupp med sådana som inte skriver något och tror att dom kan få bra betyg iallafall! I hate it! Så då blev man sur men ska inte tänka på det för det är inte kul att gå runt och vara sur hela tiden. Passar bra att få skriva av sig. Kanske ska man få något arbete gjort? Tror det! Eller inte.. Mitt huvud är helt slut efter denna långa dag i skolan.
/s'


Kommentera inlägget här!

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress till din blogg:

Kommentera:

Trackback




Sofie Borell heter jag som driver bloggen och kommer från Sollentuna, Stockholm. Är född 1994 alltså 17år och går första året på Teknikprogrammet. Min största passion är foto och mitt liv är ägnat åt de två islandshästarna, Litla Lif från Sjövik och Gambri från Sjövik. I bloggen får ni följa min vardag bland bilder och islandshästar.

Copyright © by Sofie Borell 2009-2011
[email protected]


bloglovin
         

Om

Min profilbild