>

I don't like some lessons



Hejhopp, Bilden över är mitt projekt i webdesign ioch hoppas att jag fixar den så att den så småningom ser proffsigare ut. Nu vette fan hur jag gör för det lbir inte så jätte bra men ska arbeta på. I webdesign ska vi egentligen göra andra saker men skiter fullständigt i det för det är skit enkelt och får inte svårare arbete.. Piss! Hatar webdesign just nu. Skit lektion, eller det är vår lärare som är sääär och skit dålig. En gammal gubbe på 64år ska FAN inte ha datalektioner... Datorn fanns inte äns när dom levde typ -.-.... vi kan mer än läraren, hur bra är det då egentligen? Inte vett jag iallafall! /s'

Kommentera inlägget här!

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress till din blogg:

Kommentera:

Trackback




Sofie Borell heter jag som driver bloggen och kommer från Sollentuna, Stockholm. Är född 1994 alltså 17år och går första året på Teknikprogrammet. Min största passion är foto och mitt liv är ägnat åt de två islandshästarna, Litla Lif från Sjövik och Gambri från Sjövik. I bloggen får ni följa min vardag bland bilder och islandshästar.

Copyright © by Sofie Borell 2009-2011
[email protected]


bloglovin
         

Om

Min profilbild