>

Inställd Lektion


Foto&Redigering:
Sofie Borell

God Morgon,
Här sitter jag framför en dator i skolan för att man har inställd lektion. Gillar när man stressar sönder till skolan för att inte komma försent sen när man väl kommer till lektionen står hela klassen utanför och väntar så jag tror att jag har värsta turen men i vilket fall är sämst eftersom sen står det på tv-apparaterna i skolan att våran lärare är sjuk. Gud så glad man blir... Kunde inte det ha stått på portalen (som är våran skolas hemsida för elever)
eller något. Då blir man inte på så gott humör. Men tänkte göra lite nytta med bloggen nu kanske och sen med lite biessnes? Eller hur det stavas. /s'

Kommentera inlägget här!

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress till din blogg:

Kommentera:

Trackback




Sofie Borell heter jag som driver bloggen och kommer från Sollentuna, Stockholm. Är född 1994 alltså 17år och går första året på Teknikprogrammet. Min största passion är foto och mitt liv är ägnat åt de två islandshästarna, Litla Lif från Sjövik och Gambri från Sjövik. I bloggen får ni följa min vardag bland bilder och islandshästar.

Copyright © by Sofie Borell 2009-2011
[email protected]


bloglovin
         

Om

Min profilbild