>

Morning

Foto: Sofie Borell
God morgon, här sitter jag med datan i knät och boken i handen. Igår fick jag nämligen Elsas värld av pappa. Taack!! Det var jätte snällt så vill börja läsa den nu. Igår hann jag inte blogga så mycket för jobbade hela dagen sen åkte jag med älsklingen och mami till Sollentuna Centrum för att jag skulle få uppgradera mig med en ny mobil. Så jag gick från xperia x10 mini pro som sög verkligen till en Iphone 4 vit. Är jätte glad för iphonen! Men kommer inte kunna ringa eller smsa på den förrens på fredag men det gör inget. Nu eller om ett litet tag ska jag och mina kompisar Emil och Mathias in till stan där jag ska köpa något slags kontantkort till Apple ID något. Jag vet inte riktigt exakt vad det är men vi får se vad det blir, hehe. Ska in i duschen nu sen fixa mig lite innan man går mot stan. /s'

Kommentera inlägget här!

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress till din blogg:

Kommentera:

Trackback




Sofie Borell heter jag som driver bloggen och kommer från Sollentuna, Stockholm. Är född 1994 alltså 17år och går första året på Teknikprogrammet. Min största passion är foto och mitt liv är ägnat åt de två islandshästarna, Litla Lif från Sjövik och Gambri från Sjövik. I bloggen får ni följa min vardag bland bilder och islandshästar.

Copyright © by Sofie Borell 2009-2011
[email protected]


bloglovin
         

Om

Min profilbild