>

Home again

Halloj, äntligen är man hemma igen efter en tripp i södra/västra sverige. Man har varit på Ullared där det inhandlades en massa saker både till Litla och till mig. Dom har så sjukt bra priser! T.ex. ett par Jacson transportskydd förr 349:- det är billigt! Särskilt om man jämför med här i sthlm. Sedan iallafall åkte man vidare till Liseberg i två dagar och sen blev det Uddevalla till mina sysslingar Moa och Max. Det var kul att träffa dom för det var ett tag sen sist. Liseberg var kul också men det regnade lite för mycket... Och Atmos fear nådde inte upp till mina förväntningar. Kändes som fritt fall på grönan. Men hela intrycket var bra! Nu ska man äta lite frukost.. /s'

Kommentera inlägget här!

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress till din blogg:

Kommentera:

Trackback




Sofie Borell heter jag som driver bloggen och kommer från Sollentuna, Stockholm. Är född 1994 alltså 17år och går första året på Teknikprogrammet. Min största passion är foto och mitt liv är ägnat åt de två islandshästarna, Litla Lif från Sjövik och Gambri från Sjövik. I bloggen får ni följa min vardag bland bilder och islandshästar.

Copyright © by Sofie Borell 2009-2011
[email protected]


bloglovin
         

Om

Min profilbild