>

Vill vara inne inte ute..

Brasan hos Mamis särbos syster. Så mysigt och varmt. I like it!

Hello, Här glömde man att man börjar 20över åtta så nu får man lite tid att skriva lite till. Han ju inte skriva allt i förra inlägget. Men jag vill inte ut och springa! Jag vill vara inne och ligga under täcket och bara sova.. Eller varför inte sitta framför en brasa om man nu har en brasa.. Jag har det bara på landet. Vill ut till landet i helgen och ska nog det för jag måste dit även om Papi vill att jag ska med ner till Uddevalla. Men det är så långt dit och jag måste rida Litla innan kursen som är nästa vecka så jag måste prioritera men jag vill inte att någon ska bli ledsen. Måste tänkta..
/s'

Kommentera inlägget här!

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress till din blogg:

Kommentera:

Trackback




Sofie Borell heter jag som driver bloggen och kommer från Sollentuna, Stockholm. Är född 1994 alltså 17år och går första året på Teknikprogrammet. Min största passion är foto och mitt liv är ägnat åt de två islandshästarna, Litla Lif från Sjövik och Gambri från Sjövik. I bloggen får ni följa min vardag bland bilder och islandshästar.

Copyright © by Sofie Borell 2009-2011
[email protected]


bloglovin
         

Om

Min profilbild