>

Töfri - En riktig heting

Halloj,
Har då ridit Töfri igen efter att ha vetat att Duna ska säljas :'(. Ingen rolig nyhet men det är bra för henne för som sagt har hon inte det rätta psyket som en ridskolehäst ska ha. Men åter till Töfri, det gick mycket bättre idag för nu börjar man lära sig att hitta de rätta knapparna. Vi övade på tempoväxlingar i tölt på ovalen och han var riktigt duktig. Han var ren och gjorde det jag ville. Det syns att han gillar att tölta. Sen i slutet så travade vi av dem och han gick riktigt fint. Vilken häst det är egentligen! Nu ska man inte skriva mer för behöver göra iordning maten till imorgon.

/s'

Kommentera inlägget här!

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress till din blogg:

Kommentera:

Trackback




Sofie Borell heter jag som driver bloggen och kommer från Sollentuna, Stockholm. Är född 1994 alltså 17år och går första året på Teknikprogrammet. Min största passion är foto och mitt liv är ägnat åt de två islandshästarna, Litla Lif från Sjövik och Gambri från Sjövik. I bloggen får ni följa min vardag bland bilder och islandshästar.

Copyright © by Sofie Borell 2009-2011
[email protected]


bloglovin
         

Om

Min profilbild