>

Schooltime soon

Hei,
Snart ska man gå till skolan, eller inte gå får skjuts av Mami. Slipper gå! Jippi! Hah, så lat kan jag inte låta och är inte så lat heller. Är relativt hyper hela tiden. När jag inte är trött vill säga.. Idag i skolan blir det lång dag, från 08.20 till 16.00. Men det känns inte som om vi går till 16. Konstigt! I 9:an när man slutade halv fyra var man död. Kanske för att vi har mer raster och så nu. Vem vet. Ska göra mig iordning för det sista nu.

/s'



Kommentera inlägget här!

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress till din blogg:

Kommentera:

Trackback




Sofie Borell heter jag som driver bloggen och kommer från Sollentuna, Stockholm. Är född 1994 alltså 17år och går första året på Teknikprogrammet. Min största passion är foto och mitt liv är ägnat åt de två islandshästarna, Litla Lif från Sjövik och Gambri från Sjövik. I bloggen får ni följa min vardag bland bilder och islandshästar.

Copyright © by Sofie Borell 2009-2011
[email protected]


bloglovin
         

Om

Min profilbild