>

Nervös

Hallojsan,

Är lite nervös. Idag första lektionen ska vi ha ett förhör/prov på Teknik Människa Samhälle. Lite pirr i kroppen men det är nog för att detta är vårt första prov eller hur man ska säga för året. Tror det ska gå bra för har pluggat och förhört mig själv flera gånger. Allt gäller bara att försöka vara lugn och inte tänka så mycket. Det är allt. Hihi! Faktiskt sant. Jaja, ska kolla igenom allt en gång till.

/s'


Fotograf: Sossu | Kamera: Canon EOS 550D | Filter: UV


Kommentera inlägget här!

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress till din blogg:

Kommentera:

Trackback




Sofie Borell heter jag som driver bloggen och kommer från Sollentuna, Stockholm. Är född 1994 alltså 17år och går första året på Teknikprogrammet. Min största passion är foto och mitt liv är ägnat åt de två islandshästarna, Litla Lif från Sjövik och Gambri från Sjövik. I bloggen får ni följa min vardag bland bilder och islandshästar.

Copyright © by Sofie Borell 2009-2011
[email protected]


bloglovin
         

Om

Min profilbild