>

Någon mer som är trött?

God morgon!
Jag är trött! Det är det ända man kan beskriva en måndags morgon. Jag är inte den som är så trött på morgonen utan när jag går upp så är jag pigg. Det är lite konstigt. Ska iallafall snart till skolan och börjar hela veckan med två timmar svenska... kul. Nä, inte precis men en rolig grej som jag kommer tjata lite om är att nu är man över ett år med älsklingen! Jag älskar dig! Jag är verkligen lycklig. Sen idag ska man iväg till stallet och nu hoppas jag verkligen på att jag får Duna, eftersom min instruktör Carro sa det till Nina som skäter alla hästar. *håller tummarna*. Men ska gå till skolan nu.

/s'


Fotograf: Sossu [Me] | Kamera: Canon EOS 550D


Kommentera inlägget här!

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress till din blogg:

Kommentera:

Trackback




Sofie Borell heter jag som driver bloggen och kommer från Sollentuna, Stockholm. Är född 1994 alltså 17år och går första året på Teknikprogrammet. Min största passion är foto och mitt liv är ägnat åt de två islandshästarna, Litla Lif från Sjövik och Gambri från Sjövik. I bloggen får ni följa min vardag bland bilder och islandshästar.

Copyright © by Sofie Borell 2009-2011
[email protected]


bloglovin
         

Om

Min profilbild