>

Menyn på plats

Fotograf: Sossu [Me] | Kamera: Canon EOS 550D
Heello, Nu är menyn på plats på bloggen och gott som klar. Det är lite mer som ska in som kamerautrustning och så vidare. Vi får se om jag lägger in det nu eller imorgon någon gång. Har inte allt inhandlat som är till kameran som jag ska köpa snart så kanske lägger in efter det. Man kan iallafall se på korten jag tagit att jag har två kameror en Canon och en Nikon. Men mer info om dom senare. Ska fixa en ny headder och fixa småsaker nu tänkte jag så jag blir klar någon gång. Dags att fortsätta då. /s'

Kommentera inlägget här!

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress till din blogg:

Kommentera:

Trackback




Sofie Borell heter jag som driver bloggen och kommer från Sollentuna, Stockholm. Är född 1994 alltså 17år och går första året på Teknikprogrammet. Min största passion är foto och mitt liv är ägnat åt de två islandshästarna, Litla Lif från Sjövik och Gambri från Sjövik. I bloggen får ni följa min vardag bland bilder och islandshästar.

Copyright © by Sofie Borell 2009-2011
[email protected]


bloglovin
         

Om

Min profilbild