>

Kalaspuffar

Gode morgon,
Sitter och äter kalaspuffar och vaniljyoghurt. Hah! Mumsigt värre faktiskt. Mami köpte hem kalaspuffar i måndags och nu har jag fått min yoghurt så nu blir det som när man var liten för då åt jag alltid den kombinationen. Fortfarande lika gott. Fastnade i skrivandet lite där för sitter och sjunger med till Takidas Trigger. En väldigt bra låt. Ska gå till skolan om typ en halvtimme för börjar 10.25 så man kan sitta och blogga lite/skriva klart uppsatsen. Får ta och göra det så man blir klar någon gång..
/s'

Kommentera inlägget här!

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress till din blogg:

Kommentera:

Trackback




Sofie Borell heter jag som driver bloggen och kommer från Sollentuna, Stockholm. Är född 1994 alltså 17år och går första året på Teknikprogrammet. Min största passion är foto och mitt liv är ägnat åt de två islandshästarna, Litla Lif från Sjövik och Gambri från Sjövik. I bloggen får ni följa min vardag bland bilder och islandshästar.

Copyright © by Sofie Borell 2009-2011
[email protected]


bloglovin
         

Om

Min profilbild