>

Idrott.. PÅ MORGONEN!

Hejsan,
Sitter här vid min fina data som verkar funka lite. Eftersom jag är hos Papi så brukar inte Internet fungera. Men idag börjar man med dubbel timme i idrott! Lagom roligt men det är kallt ute även om solen skiner! Det kalla är väl det ända negativa eller också är att man är jätte trött så man orkar inget känns det som. Det är inte så jätte kul men ändå är det. Det är skönt efter för då är har man blivit pigg och det hjälper när man går till fyra som jag gör. Men efter skolan ska jag och David gymma lite sen efter det är det träning. Jag har bestämt mig för att börja träna mer och bygga upp konditionen bättre än vad den är för enligt mig är den lite dålig men andra tycker säkert att jag har bra men då är dom otränade säger vi! ;)

/s'

Hittade den här gamla bilden från ett år sen? Eller mer. På mig och Martina efter vi hade vunnit 8:ondels finalen i Sanktan. Vi kom bara till kvartsfinalen då vi blev utslagna av Hammarby(som ledde elit) 3-4.




Kommentera inlägget här!

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress till din blogg:

Kommentera:

Trackback




Sofie Borell heter jag som driver bloggen och kommer från Sollentuna, Stockholm. Är född 1994 alltså 17år och går första året på Teknikprogrammet. Min största passion är foto och mitt liv är ägnat åt de två islandshästarna, Litla Lif från Sjövik och Gambri från Sjövik. I bloggen får ni följa min vardag bland bilder och islandshästar.

Copyright © by Sofie Borell 2009-2011
[email protected]


bloglovin
         

Om

Min profilbild