>

I like it!

Halloj,
Då sitter man här i skolan och har haft mentorstid. Snart har man TMS alltså teknik människa samhälle. Där vi just nu kollar på film. Det är rätt chill att gå i skolan nu för har typ inga läxor och vi gör inte så mycket på lektionerna känns det som. PÅ mentorstiden iallafall så gav våran mentor oss egna hårddiskar att ha. Kuligt värre faktiskt. Så nu har vi installerat windos 7 på dem och det är bara nicet! Fast det har ju tagit ett tag att installera då jag och Linnea inte är så smarta och gjorde så att vi fick installera om skiten en gång til efter att vi redan installerat pogrammet. Lagom kul men nu efter känns det skönt. Jaja, ska dra till skåpet och hämta mina stuffs!

/s'


Kommentera inlägget här!
Postat av: Linn

SOSSO! du sa fan att min header var B. Din var ju inget speciellt den heller? :P

2010-09-07 @ 21:48:03
URL: http://keepontalking.blogg.se/
Postat av: Alicia

Jag och han har inte tagit några bilder tsm :P kanske på tiden? ;) <3

2010-09-07 @ 22:57:11
URL: http://aliciagardell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress till din blogg:

Kommentera:

Trackback




Sofie Borell heter jag som driver bloggen och kommer från Sollentuna, Stockholm. Är född 1994 alltså 17år och går första året på Teknikprogrammet. Min största passion är foto och mitt liv är ägnat åt de två islandshästarna, Litla Lif från Sjövik och Gambri från Sjövik. I bloggen får ni följa min vardag bland bilder och islandshästar.

Copyright © by Sofie Borell 2009-2011
[email protected]


bloglovin
         

Om

Min profilbild