>

Goodie Nattie

Hello,
Nu ska lilla jag gå och lägga mig för att jag ska upp imorgon och börjar med orientering... Men man måste springa igenom den så man blir klar snabbt. Tror jag kommer att lyckas bra för det är i vaxmora skogen så man hittar något sånär.. I alla fall Mathias gör. Hihi! Nä vi springer inte ensamma även om det står på pappret. *fniss* Jaja, är kätte trött och ska sova.
God Natt!

/s'

Ett hjärta jag fick av Mami :)

Kommentera inlägget här!

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress till din blogg:

Kommentera:

Trackback




Sofie Borell heter jag som driver bloggen och kommer från Sollentuna, Stockholm. Är född 1994 alltså 17år och går första året på Teknikprogrammet. Min största passion är foto och mitt liv är ägnat åt de två islandshästarna, Litla Lif från Sjövik och Gambri från Sjövik. I bloggen får ni följa min vardag bland bilder och islandshästar.

Copyright © by Sofie Borell 2009-2011
[email protected]


bloglovin
         

Om

Min profilbild