>

Good Night!

Hello,
Har tränat fotboll ute i regnet. Kul! Det var inte så allt på gräset som jag trodde med bollen flög på underlaget. Vi hade ingen tränare idag men vi 11 som var nere skötte oss bra och hade bra inställning och koncentration. Det blev kul ändå. Ända nackdelen var att man var kissnödig hela träningen och Daniela hade råkat låst ut nycklarna igen så hon sprang runt och letade efter någon vaktmästare. Precis efter träningen orkade jag inte gå på toa så fick hålla mig tills man kom hem. Vet att det är jätte trevlig information men ändå. Jag är sån! :) Det är livet, det är jag! Väl hemma hoppade man in i en varm dusch och efter fick man te och en kanelbulle som Papi hade dukat fram, Mums! Och nu ska gå och lägga sig i min mjuka säng och slumra in och sova ända tills 9:00 imorgon! Jippi!

God Natt

/s'


Kommentera inlägget här!

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress till din blogg:

Kommentera:

Trackback




Sofie Borell heter jag som driver bloggen och kommer från Sollentuna, Stockholm. Är född 1994 alltså 17år och går första året på Teknikprogrammet. Min största passion är foto och mitt liv är ägnat åt de två islandshästarna, Litla Lif från Sjövik och Gambri från Sjövik. I bloggen får ni följa min vardag bland bilder och islandshästar.

Copyright © by Sofie Borell 2009-2011
[email protected]


bloglovin
         

Om

Min profilbild