>

Speglar i vatten

Fotograf: Sossu [Me] | Kamera: Canon EOS 550D
God morgon, Börjar skrivandet med: JAG HAR ONT I TÄNDERNA! så.. Där fick man skriva av sig. Har faktiskt jätte ont för var hos tandläkaren igår och hon satte i fjädrar mellan tänderna längst bak tills tandställningen ska på. Det är inte fjädrar som ni tänker på utan blåa gummisnoddar som trycker ut tänderna så det blir glapp. Det gör verkligen jätte ont. Försöker äta en macka nu innan skolan och det tar tid. Har halva mackan kvar också. Typiskt. Måste sluta tänka på det här nu. Så vidare.. Ska på jobb intervju idag efter skolan! :D Är super nervös men det ska nog gå bra. Det är på Coop Forum så det är ingen liten affär heller. Det är bara att vara cool(lugn) och bara köra på. Nu måste jag äta upp mackan.. /s'

Kommentera inlägget här!
Postat av: Hanna

Vilken fin bild:) ( alla är fina :P) <3

2010-10-07 @ 14:16:27
URL: http://flumhannis.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag rider inte på örnäs. bara på min medryttar häst:) sen rider ju jag isisar på läger :P

2010-10-07 @ 17:42:31

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress till din blogg:

Kommentera:

Trackback




Sofie Borell heter jag som driver bloggen och kommer från Sollentuna, Stockholm. Är född 1994 alltså 17år och går första året på Teknikprogrammet. Min största passion är foto och mitt liv är ägnat åt de två islandshästarna, Litla Lif från Sjövik och Gambri från Sjövik. I bloggen får ni följa min vardag bland bilder och islandshästar.

Copyright © by Sofie Borell 2009-2011
[email protected]


bloglovin
         

Om

Min profilbild