>

Ridkurs för Ann Fornstedt


Fotograf: Sossu [Me] | Kamera: Canon EOS 550D | Häst: Litla

Hejhej,
Nu är det söndag och snart börjar skolan igen så idag blir det slappdag! Men om vi ska prata om helgen så igår var jag på ridkurs på Åby Gård för Ann Fornstedt. En så himla duktig tjej! Hon har nog alla utbildningar man kan ha och är hur duktig som helst. Den här gången blev det jag och Irene som åkte och vi tog två hästar från egna stallet. Jag red Litla, min lilla söthäst och hon tog Brandur, en riktigt go häst. Han är så snäll. Där har vi en häst som alla faller för. Men jag red Litla och till och börja med så gick hon att lasta både dit och hem!!! Hon var så duktig! Är jätte nöjd med henne och jag ser verkligen att hon gör framsteg. Har lärt mig ledarskap och det är något som jag ska fortsätta att träna på. Ska träna lite horsemanship med henne och tror att det kommer bli roligt och nyttigt för båda. Kan förklara lite mer vad horsemanship innebär senare. Lite annat också så töltade jag och Litla rent på volt. Jätte duktig hon och jag är jätte nöjd med dagen. Nu börjar träningen! /s'

Kommentera inlägget här!

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress till din blogg:

Kommentera:

Trackback




Sofie Borell heter jag som driver bloggen och kommer från Sollentuna, Stockholm. Är född 1994 alltså 17år och går första året på Teknikprogrammet. Min största passion är foto och mitt liv är ägnat åt de två islandshästarna, Litla Lif från Sjövik och Gambri från Sjövik. I bloggen får ni följa min vardag bland bilder och islandshästar.

Copyright © by Sofie Borell 2009-2011
[email protected]


bloglovin
         

Om

Min profilbild