>

My favorite place

Fotograf: Sossu [Me] | Kamera: Canon EOS 550D
Jag älskar att vara där. I skogen eller på landet. Bort från storstan. För det är inget för mig. Jag gillar friheten och eftersom jag gillar hästar så ska de inte stå i en storstad. Utan de behöver sina beten så de måste ligga vid sidan så de får plats med allt. Men lugnet i skogen och på landet, höra fåglarna kvittra och hovarna som går på vägen. Det är underbart, Det är mitt liv.

Kommentera inlägget här!

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress till din blogg:

Kommentera:

Trackback




Sofie Borell heter jag som driver bloggen och kommer från Sollentuna, Stockholm. Är född 1994 alltså 17år och går första året på Teknikprogrammet. Min största passion är foto och mitt liv är ägnat åt de två islandshästarna, Litla Lif från Sjövik och Gambri från Sjövik. I bloggen får ni följa min vardag bland bilder och islandshästar.

Copyright © by Sofie Borell 2009-2011
[email protected]


bloglovin
         

Om

Min profilbild