>

Måste börja packa..

Fotograf: Sossu [Me] | Kamera: Canon EOS 550D | Katt: Lasse
Hejsan, Snart eller om ett tag ska man ut till landet och Litla, samt Lasse lilltroll. Det ska bli underbart. Hinner rida Litla innan kursen och göra rent all utrustning i lugn och ro. Det är skönt. Hatar stress och jag kan inte stressa men det är ändå en känsla som kommer om man inte har tillräckligt med tid på sig att göra en viss sak. Så det är lugnt. Måste göra en grundlig ryktning av Litla innan hon får stå inne så hon inte ser allt för skitig ut när vi ska iväg till Örnäs. Men roligast är ju att få åka på kurs och att få rida samtidigt som Lea! Mitt liv är perfekt. Eller med David också så blir det det. Ska börja packa ihop allt nu för allt ligger i hela huset. Som jag är. :) /s'

Kommentera inlägget här!
Postat av: Michaela Fagerudd - Blivande fotograf

Tack så jätte mycket :DD Söt katt!

2010-10-09 @ 13:31:10
URL: http://michaelaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress till din blogg:

Kommentera:

Trackback




Sofie Borell heter jag som driver bloggen och kommer från Sollentuna, Stockholm. Är född 1994 alltså 17år och går första året på Teknikprogrammet. Min största passion är foto och mitt liv är ägnat åt de två islandshästarna, Litla Lif från Sjövik och Gambri från Sjövik. I bloggen får ni följa min vardag bland bilder och islandshästar.

Copyright © by Sofie Borell 2009-2011
[email protected]


bloglovin
         

Om

Min profilbild