>

Man kan sova hur som helst

Hejhej, Sitter och försöker komma på vad jag ska göra för har inge skolarbete, inget bra på Tv:n än och blogga håller jag på med så gott jag kan men överdrivet mycket blir bara fel. Tänkte skriva lite mer om kursen och de senare. Har varit på landet sen i fredags och i fredags kom en mycket trött liten Lasse till oss och han lade sig nästan direkt i soffan och somnade där. Ja ni kan ju se på bilderna hur han så. Så sweet! Han ser ju ut som han ler sen ser han jätte rolig ut där han ligger. Senare på kvällen låg han och sov på min bröstkorg. Lite mysigt. Och vår egna kisse Mable låg i bäddsoffan och sov. Så blev det hela natten också. De går ihop. Impossible. Men sant så gick det. Bara de låg på avstånd från varandra. Gulligt! /s'

Kommentera inlägget här!

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress till din blogg:

Kommentera:

Trackback




Sofie Borell heter jag som driver bloggen och kommer från Sollentuna, Stockholm. Är född 1994 alltså 17år och går första året på Teknikprogrammet. Min största passion är foto och mitt liv är ägnat åt de två islandshästarna, Litla Lif från Sjövik och Gambri från Sjövik. I bloggen får ni följa min vardag bland bilder och islandshästar.

Copyright © by Sofie Borell 2009-2011
[email protected]


bloglovin
         

Om

Min profilbild