>

Landet

dsc01737 (MMS)

Hello, är kvar på landet än men ska väl åka om någon timme eller så det beror på katten Mäh elden för Mami gäller på att elda så måste vänta på dom. Annars har jag varit i stället hela dagen och Litla blev helt slut efter ridturen. Kan första det för vi red i säkert två timmar. Får blogga mer senare när jag är hemma. Förresten, ses ni vem det är så bilden? /S'


Kommentera inlägget här!

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress till din blogg:

Kommentera:

Trackback




Sofie Borell heter jag som driver bloggen och kommer från Sollentuna, Stockholm. Är född 1994 alltså 17år och går första året på Teknikprogrammet. Min största passion är foto och mitt liv är ägnat åt de två islandshästarna, Litla Lif från Sjövik och Gambri från Sjövik. I bloggen får ni följa min vardag bland bilder och islandshästar.

Copyright © by Sofie Borell 2009-2011
[email protected]


bloglovin
         

Om

Min profilbild