>

Höst vid ån

Fotograf: Sossu [Me] | Kamera: Canon EOS 550D
Hejhej, Snart ska man iväg till Rimbo Marknad. Jag bryr mig inte om det regnar. Man har ju kläder efter väder. Inte sant? Tyvärr så kan man inte ha med sig kamera men livet går inte under. Det kommer mer tillfällen och mer marknader. Så sant som jag skriver det. Det ska iallafall bli mysigt. Jag gillar marknader. Vet inte varför men känslan och stämningen går en att må bra och bli glad. Det ska bli mysigt. /s'

Kommentera inlägget här!
Postat av: Anneli

Vilken fin bild ! =)

2010-10-07 @ 17:19:16
URL: http://annelijeannette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress till din blogg:

Kommentera:

Trackback




Sofie Borell heter jag som driver bloggen och kommer från Sollentuna, Stockholm. Är född 1994 alltså 17år och går första året på Teknikprogrammet. Min största passion är foto och mitt liv är ägnat åt de två islandshästarna, Litla Lif från Sjövik och Gambri från Sjövik. I bloggen får ni följa min vardag bland bilder och islandshästar.

Copyright © by Sofie Borell 2009-2011
[email protected]


bloglovin
         

Om

Min profilbild