>

Fantastiskt!

Fotograf: Sossu [Me] | Kamera: Canon EOS 550D
Halloj, Har fått en otrolig nyhet. Ska på mitt första fotojobb nästa vecka och det är fantastiskt. Jag ska fota ett omslag på en bok. Spännande! Jag vet på ett ungefär hur bilden ska bli och har fått information av författaren också. Det ska bli en stor utveckling från den jag är nu till att fota ett omslag. Jag tycker att jag kommer gå framåt till den jag verkligen vill vara, en fotograf på heltid. Jag övar och övar. Och jag tror att det är det som leder till framgång. Träning och att man kämpar för det man vill för inget kommer till en gratis. Så detta ska bli spännande och roligt! /s'

Kommentera inlägget här!

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress till din blogg:

Kommentera:

Trackback




Sofie Borell heter jag som driver bloggen och kommer från Sollentuna, Stockholm. Är född 1994 alltså 17år och går första året på Teknikprogrammet. Min största passion är foto och mitt liv är ägnat åt de två islandshästarna, Litla Lif från Sjövik och Gambri från Sjövik. I bloggen får ni följa min vardag bland bilder och islandshästar.

Copyright © by Sofie Borell 2009-2011
[email protected]


bloglovin
         

Om

Min profilbild