>

Arbetstempo Tölt

(lånad bild från google)

Helloj, Har varit i stallet och inte hunnit blogga men nu blir det lite skrivande. Trodde att jag skulle få Hjörvi men jag slapp honom eller han är rolig men ändå. Fick älskade Brennir som är så himla rolig att rida. Han är lite lika Barmur så det är kanske därför. Vet inte men idag gick det hur bra som helst och vilken tölt Brennir har! Den är otrolig faktiskt. Han är sådan aktion samtidigt som han går långsamt i arbetstempo. Han är en riktigt bra häst och skulle kunna få en bit om han var privathäst. Men nu är han inte det så jag vet inte, kanske är det fel personer som rider honom. Det brukar bli så med hästar på ridskolor. Nu när jag rider känner jag hur jag vill till Litla och fortsätta utveckla och träna henne. Det är helt underbart. Hon är så duktig och nu börjar jag verkligen ta ledarskapet över henne och hon börjar lita på mig mer och mer för varje dag som går. Det känns skönt. Att hon kan lita på mig och det resulterar till bra saker. Som att man kan lasta henne och så. Underbart! I love that horse. /s'

Kommentera inlägget här!

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress till din blogg:

Kommentera:

Trackback




Sofie Borell heter jag som driver bloggen och kommer från Sollentuna, Stockholm. Är född 1994 alltså 17år och går första året på Teknikprogrammet. Min största passion är foto och mitt liv är ägnat åt de två islandshästarna, Litla Lif från Sjövik och Gambri från Sjövik. I bloggen får ni följa min vardag bland bilder och islandshästar.

Copyright © by Sofie Borell 2009-2011
[email protected]


bloglovin
         

Om

Min profilbild