>

Weekend

Två busiga små snöiga hästar!

Hejhej, Har inte bloggat på hela helgen för har inte haft tid helt enkelt. Har varit på Horse Show i Globen och på landet och varit på julbord också. Så ja, det är en hel del. Men Stockholm International Horse Show var lite som vanligt men ändå roligt! Ja, det här året shoppade man lite så det blev ett fleecetäcke till Litla, Ett svart schabrak där jag broderade jag in "Litla Lif Från Sjövik" som Litla heter. Sen blev det ett till ridspö också. Försökte kolla mer men det var gudomligt mycket folk! Man kunde nästan inte var där. Annars är det grymt bra priser där! Så det är värt att shoppa loss. Senare under helgen åkte jag och David ut till landet där Mami, Robban och katten redan var så det blev att rida Litla mycket. Hon är en riktig liten het sak säger jag bara! Hon älskar som sagt snö! Så här skas det ut i hög snö och galoppera och skritta, Kondition säger jag bara! Ska försöka träna så mycket kondition och bygga muskler plus att träna tölten. Det är vad som behövs göras under vintern sen blir det tävling och fin justeringar på sommaren. Hon kommer bli så fin! Hon är redan fin, finast i världen. Och snart kommer hon bli min helt! /s'

Kommentera inlägget här!

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress till din blogg:

Kommentera:

Trackback




Sofie Borell heter jag som driver bloggen och kommer från Sollentuna, Stockholm. Är född 1994 alltså 17år och går första året på Teknikprogrammet. Min största passion är foto och mitt liv är ägnat åt de två islandshästarna, Litla Lif från Sjövik och Gambri från Sjövik. I bloggen får ni följa min vardag bland bilder och islandshästar.

Copyright © by Sofie Borell 2009-2011
[email protected]


bloglovin
         

Om

Min profilbild