>

Årets Första Pepparkaksbak

pepparkaka.jpg (750×560)
Helloj, Då har man bakat pepparkakor för första gången detta år och det blev inte så mycket pepparkakor för David,Linnea,Matte & Emell åt upp mer än halva degen.. :( Får baka själv nästa gång om det ska bli något kvar. Trots det så blev det runt 25st så det blev lite iallafall. Annars idag har man varit i skolan i 5minuter och övat in en dans med Linnea som vi ska ha på idrotten imorgon. Svårt säger jag bara! Det var inte lätt för fem öre. Emell var tvungen att hjälpa oss annars hade vi inte klarat det. Lalal, ska gå och ta en pepparkaka nu. /s'

Kommentera inlägget här!
Postat av: sandra-en bra blogg!!!

gott! :D

2010-11-26 @ 16:04:44
URL: http://saandraans.blogg.se/
Postat av: Christin en inspirerande blogg

ser gott ut!

2010-11-27 @ 16:55:46
URL: http://justlikecandy.blogg.se/
Postat av: M I K A E L A

åh, gott!

2010-11-28 @ 15:11:31
URL: http://mikaelabjarve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress till din blogg:

Kommentera:

Trackback




Sofie Borell heter jag som driver bloggen och kommer från Sollentuna, Stockholm. Är född 1994 alltså 17år och går första året på Teknikprogrammet. Min största passion är foto och mitt liv är ägnat åt de två islandshästarna, Litla Lif från Sjövik och Gambri från Sjövik. I bloggen får ni följa min vardag bland bilder och islandshästar.

Copyright © by Sofie Borell 2009-2011
[email protected]


bloglovin
         

Om

Min profilbild