>

4 hours of work


Hitta denna gamla fotobild på Felicia. Rätt cool faktiskt. Fotograf: Sossu | Modell: Felicia | Kamera: Nikon D40

Helloj, Har jobbat fyra timmar idag på mitt fina jobb på coop. Det är jätte skönt att känna att man tjänar sina egna pengar och har faktiskt råd med saker man vill köpa. Jag älskar det faktiskt. Att äntligen komma in i arbetslivet. Men utom jobb så har man varit i skolan och vad finns det för roligt att säga där? Nja.. Inte mycket. Det ända roliga vi har är webdesign. Det är något jag vill syssla med i framtiden så det är något jag vill lära mig mer om. Kan bara grunderna i det så håller på att utveckla mig. Men gud.. vet inte vad det finns att säga för den här tisdagen är en i mängden och lite tråkig faktiskt..Så slutar här. /s'
P.S Rösta på mig och Litla i Tävlingen Årets Häst! länk finns i inlägger innan detta. D.S

Kommentera inlägget här!
Postat av: Tahani

Sv: Fin blogg du har där! :)

2010-11-24 @ 13:55:10
URL: http://taahaanii.blogg.se/
Postat av: Helena

Fin blogg!



Dagens fråga: Vilken julkalender är bäst? Mysteriet på Greveholm eller Sunes jul? :)

2010-11-24 @ 18:42:16
URL: http://mittlividetalj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress till din blogg:

Kommentera:

Trackback




Sofie Borell heter jag som driver bloggen och kommer från Sollentuna, Stockholm. Är född 1994 alltså 17år och går första året på Teknikprogrammet. Min största passion är foto och mitt liv är ägnat åt de två islandshästarna, Litla Lif från Sjövik och Gambri från Sjövik. I bloggen får ni följa min vardag bland bilder och islandshästar.

Copyright © by Sofie Borell 2009-2011
[email protected]


bloglovin
         

Om

Min profilbild