>

Possitivt

Tjenix,
Idag har det varit en underbar dag och värmen, jag älskar det verkligen. Njuter varenda minut som man får vara ute i solen. Nästan varje lektion i skolan fick vi vara ute och det var kul för att man jobbar faktiskt bättre när man är ute. Miljön blir trevligare än i ett kaalt klassrum så man måste bara helt enkelt jobba bättre. Det sämsta med den här veckan är att vi har så mycket till torsdag. Allt är då, precis ALLT! Idrottsprov, NP i biologi(labb), musik och en presentation till de också. Jobbigt? Nähä.. Men man ska tänka possitivt, alltid possitivt även i de svåraste stunderna. Att tänka possitivt gör livet mycket enklare både för en själv och andra. Så ett tips innan jag ska dra iväg och plugga lite idrott, Tänk ALLTID possitivt! :)

Pussar S'


Kommentera inlägget här!

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress till din blogg:

Kommentera:

Trackback




Sofie Borell heter jag som driver bloggen och kommer från Sollentuna, Stockholm. Är född 1994 alltså 17år och går första året på Teknikprogrammet. Min största passion är foto och mitt liv är ägnat åt de två islandshästarna, Litla Lif från Sjövik och Gambri från Sjövik. I bloggen får ni följa min vardag bland bilder och islandshästar.

Copyright © by Sofie Borell 2009-2011
[email protected]


bloglovin
         

Om

Min profilbild