>

Planering...

Hello,
Ja allt handlar faktiskt om planering. Hela ens liv består av planering. Men man får väl leva med det för det gör livet lättare att leva. Enligt mig iallafall för om man inte hade någon planering vet man ju inte vad som ska göras eller vad som händer i helgen osv. Därför ÄLSKAR jag Planering!

Punkt slut.

Kommentera inlägget här!
Postat av: Anonym

ofta :O hatar planering för då innebär det att man har mkt å tänka på... :( :( :( :( :(

2010-05-26 @ 16:48:05

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress till din blogg:

Kommentera:

Trackback




Sofie Borell heter jag som driver bloggen och kommer från Sollentuna, Stockholm. Är född 1994 alltså 17år och går första året på Teknikprogrammet. Min största passion är foto och mitt liv är ägnat åt de två islandshästarna, Litla Lif från Sjövik och Gambri från Sjövik. I bloggen får ni följa min vardag bland bilder och islandshästar.

Copyright © by Sofie Borell 2009-2011
[email protected]


bloglovin
         

Om

Min profilbild