>

Oavgjort

Hello,
Man har precis eller för en stund sen men skit samma, är hemma nu efter matchen som slutade oavgjort. Enligt mig tyckte jag att United skulle vinna för vi var mycket bättre än de andra laget. Haha, alla kanske säger osm om det lag man hejjar på men här var vi mycket bättre även om spelet kunde bli lite stressigt. Divison 3 laget är jätte bra ändå. Åkersberga osm var det andra laget var som sagt väldigt fula med drag i tröjjor och fula tacklingar. Osten, vår anfallare blev rätt sur och det gjorde hon rätt i för målvakten hoppade rakt in i magen på henne. Det är rött kort direkt men domaren var väl feg. Jaja. Bättre lycka nästa gång!

Kramar S'


Kommentera inlägget här!

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress till din blogg:

Kommentera:

Trackback




Sofie Borell heter jag som driver bloggen och kommer från Sollentuna, Stockholm. Är född 1994 alltså 17år och går första året på Teknikprogrammet. Min största passion är foto och mitt liv är ägnat åt de två islandshästarna, Litla Lif från Sjövik och Gambri från Sjövik. I bloggen får ni följa min vardag bland bilder och islandshästar.

Copyright © by Sofie Borell 2009-2011
[email protected]


bloglovin
         

Om

Min profilbild