>

Katastrof!

Hah!
Gud vad sämst man är med förra inlägget.. Skriver en rubrik som inte alls handla om innehållet. Haha! Fy på mig. Skulle skrivit om mitt glassberoende men den texten försvann tydligen. Skrev på min data där internet är cp så det är nog därför. Mihihi! Är glad och nöjd för har skrivit klart No webquesten och skickat den. Ännu ett ämne som man är klar med. Skönt! Nu ser man ljuset mot en ny framtid i en "ny" skola. Härligt värre. Längtar som tusan! Ska msna lite med min lilla söta pojke nu..

Pussar S'


Kommentera inlägget här!

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress till din blogg:

Kommentera:

Trackback




Sofie Borell heter jag som driver bloggen och kommer från Sollentuna, Stockholm. Är född 1994 alltså 17år och går första året på Teknikprogrammet. Min största passion är foto och mitt liv är ägnat åt de två islandshästarna, Litla Lif från Sjövik och Gambri från Sjövik. I bloggen får ni följa min vardag bland bilder och islandshästar.

Copyright © by Sofie Borell 2009-2011
[email protected]


bloglovin
         

Om

Min profilbild