>

Glass,sol och David

Tjeenis,
Då har man precis ätit och sitter med David och kollar på Tv. Har ätit premiär middag ute och gud vilket väder. I looove it! Har redan sagt det men men.. Alla tycker nog som jag ändå. För vem gillar inte värme? På aftonbladet såg jag nyss att värmen ska vara kvar och vad glad man blev. Cykelturen innan blev bra, köpte glass och sen cyklade vi till parken och satt och njöt lite. Sedan cyklade vi runt lite. Det var mysigt faktiskt. Kändes som en riktigt bra sommarkväll. Nice, nice! :D Ska vara lite social nu kanske. Hihi, BIlder får ni imorgon för har inte min sladd här. Jaja... Skriver imogon.

Pussar S'


Kommentera inlägget här!

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress till din blogg:

Kommentera:

Trackback




Sofie Borell heter jag som driver bloggen och kommer från Sollentuna, Stockholm. Är född 1994 alltså 17år och går första året på Teknikprogrammet. Min största passion är foto och mitt liv är ägnat åt de två islandshästarna, Litla Lif från Sjövik och Gambri från Sjövik. I bloggen får ni följa min vardag bland bilder och islandshästar.

Copyright © by Sofie Borell 2009-2011
[email protected]


bloglovin
         

Om

Min profilbild