>

Danslektion och Pannkakor


Heeej,

Slutade skolan redan för några timmar sedan för vi hade bara en så kallad "lektion" idag och det var en danslektion med Edsbergsskolan i deras gymnastiksal. Helt ok men va sådär att man fick byta danspartner för ville bara dansa med min älskling och vill inte att andra ska få dansa med honom för han är ju MIN!!! Annars var det helt ok. Ett nytt under... Emil kunde dansa, och riktigt bra! Om man ser hur han är och så kan man INTE tänka sig att kan på något sätt skulle kunna dansa men han var duktig. Hah, David var bättre ;D. Men men man har ju sina favoriter och jag har min. Efter lektionen blev det ett himla springandes fram och tillbaka från mig och David för vi skulle göra pannkakor som lunch men jag hade inte alla ingredienser hemma så David fick springa till sin mamma och hämta ägg. Hihi. Tillslut blev det en rätt lyckad lunch med pannkakor, bananer och glass. Mumsigt värre!
Ska fortsätta städa mitt lilla rum medans David gör..... Ja det han håller på med, typ lyssnar på jätte hög musik för att överrösta damsugaren, hihi!

Pussar S'


Kommentera inlägget här!

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress till din blogg:

Kommentera:

Trackback




Sofie Borell heter jag som driver bloggen och kommer från Sollentuna, Stockholm. Är född 1994 alltså 17år och går första året på Teknikprogrammet. Min största passion är foto och mitt liv är ägnat åt de två islandshästarna, Litla Lif från Sjövik och Gambri från Sjövik. I bloggen får ni följa min vardag bland bilder och islandshästar.

Copyright © by Sofie Borell 2009-2011
[email protected]


bloglovin
         

Om

Min profilbild