>

Yesterday..

Hello,
Tjejmiddagen blev väl lyckad minus de två små fjortisarna.. För att vara ärlig blev det FÖR mycket!
Annars var det bra. Tog dock inga bilder igår för Anna & Anna gjorde det så får ta deras senare och lägga ut här. Tryck bara på namnet så kommer ni till deras bloggar :). Med god mat igår och fint folk(alla utom två..) så var det kul. David kom även senare och hälsade på :P. Jag är inte så bra på att hålla tjejmiddag reglerna, Inga killar! x) hah! Men skit samma. Jag gör som jag vill. Fick fin fina presenter från Anna,Anna och Fellsa. Bilder kommer!
Ja sen körde vi frågor om mig och Lundquist hade flest rätt! Sen kom Winberg och Fellsa på andra plats. Priset blev en chokladanka som var lite småsöt. Anna blev glad för den och det syntes :D. När David kom gjorde han också det bara för skojs skull och han var bäst av alla(Han ska va det, så tur för honom!<3).. Ja det var allt från igår då.

Baibai

Kommentera inlägget här!

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress till din blogg:

Kommentera:

Trackback




Sofie Borell heter jag som driver bloggen och kommer från Sollentuna, Stockholm. Är född 1994 alltså 17år och går första året på Teknikprogrammet. Min största passion är foto och mitt liv är ägnat åt de två islandshästarna, Litla Lif från Sjövik och Gambri från Sjövik. I bloggen får ni följa min vardag bland bilder och islandshästar.

Copyright © by Sofie Borell 2009-2011
[email protected]


bloglovin
         

Om

Min profilbild