>

Trögt internet, igen!

Helloj,
Då har man trögt internet igen-.-... Det suger faktiskt! Fattar inte vad felet är för det är bara min data som är trög ingen annans. På allt står det att länken är bryten eller att webbsidan inte kan hittas. Vad är det som är fel?! Vet någon set kan ni gärna skriva varför för håller på att bli tokig på det här!

Men till måndagen då kanske? Det har inte hänt någonting idag faktiskt. Ridningen var det ända roliga. Eller David är lika rolig men det borde ni kanske veta att jag tycker. Jaja, ska se på lite tv och dricka mitt te(a)

Pussar s'


Kommentera inlägget här!

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress till din blogg:

Kommentera:

Trackback




Sofie Borell heter jag som driver bloggen och kommer från Sollentuna, Stockholm. Är född 1994 alltså 17år och går första året på Teknikprogrammet. Min största passion är foto och mitt liv är ägnat åt de två islandshästarna, Litla Lif från Sjövik och Gambri från Sjövik. I bloggen får ni följa min vardag bland bilder och islandshästar.

Copyright © by Sofie Borell 2009-2011
[email protected]


bloglovin
         

Om

Min profilbild