>

Ont i hela kroppen!

DET ÄR HEMSKT!!
Har ont i hela kroppen efter igår. Det har sina skäl men ändå.
Ska liksom har träning snart och kan inte springa! Kan knappt gå. Hjälp!
Undrar hur det här ska gå faktiskt. Man får försöka om det inte går, går det helt enkelt inte.
Vill inte ha ont det är inge kul. Det finns dock en rolig sak med idag. Jag tror
seriöst att ALLA i hela klasse nhadeo nt någonstans efter idrotten x). Hahah, så kuuul.
Men vi körde styrkestationer och så var det tävling på idrotten men vi hade ingen uppvärmning eller stretch?!
Även om mer än hälften i klassen är otränade så fick de som är tränade vill säga jag och vissa killar...
men iallafall fick våra muskler stryk! Gud vad jag har ONT i knäna efter det. Inte kul alls.
Får stretcha som faaaan idag rent ut sagt. Nu ska man fixa något att äta och pplugga lite till med David.
Pga. Prov imorgon... Blääää!
pussar s'


Kommentera inlägget här!

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress till din blogg:

Kommentera:

Trackback




Sofie Borell heter jag som driver bloggen och kommer från Sollentuna, Stockholm. Är född 1994 alltså 17år och går första året på Teknikprogrammet. Min största passion är foto och mitt liv är ägnat åt de två islandshästarna, Litla Lif från Sjövik och Gambri från Sjövik. I bloggen får ni följa min vardag bland bilder och islandshästar.

Copyright © by Sofie Borell 2009-2011
[email protected]


bloglovin
         

Om

Min profilbild