>

Onsdag = Den rätta dagen

Heeej,

Hihih, Nu vet man iallafall vilken dag det är. I skolan glömde jag till och med bort att jag fyller år imorgon, man är ju knäpp! I dag så har jag varit lite vimsig hela dan och blev på rätt dåligt humör på idrotten då vår ena lärare är ett stort PUCKO! Jag skojjar inte men har är dålig på allt! Planera gör han aldrig och han säger att jämna lag är dem han gjort men fuck no heller! Jag rent ut sagt hatar att spela oliak spel med sådana som inte kan eller helt enkelt suger på allt. Så nu vet ni hur jag tycker om det men men... Argheten gick över när man gick till Bella och Fellsa. Dom får en alltid glad. Även om Bella ALLTID låter, hihi! Skit samma nu ska man kolla om David har slutat träna och dricka te med Farmor,

Höres!


(bild från konfalägret..)


Kommentera inlägget här!
Postat av: bella

hahahhaha men wtf förlåt då! :'(

2010-03-17 @ 22:36:11
URL: http://forbelle.blogg.se/
Postat av: Anonym

mysterious :O!

2010-03-17 @ 23:03:24

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress till din blogg:

Kommentera:

Trackback




Sofie Borell heter jag som driver bloggen och kommer från Sollentuna, Stockholm. Är född 1994 alltså 17år och går första året på Teknikprogrammet. Min största passion är foto och mitt liv är ägnat åt de två islandshästarna, Litla Lif från Sjövik och Gambri från Sjövik. I bloggen får ni följa min vardag bland bilder och islandshästar.

Copyright © by Sofie Borell 2009-2011
[email protected]


bloglovin
         

Om

Min profilbild