>

Härlig Vinst

Tjeeennisss!
Då är man hemma efter matchen och VI VANN! 2-1 till oss och spånga var faktiskt rejält överlägsna redan från början. Från början fick vi igång vårt spel och passningar efter passningar gjorde Spånga lite galna. Dom fick helt enkelt inte röra bollen. Första målet var ett nickmål från Johanna. Andra gjorde Madde. Härliga mål båda två. Spånga blev irriterade på att vi rent ut sagt ägde ut dom. Domaren skulle ha blåst mer för deras eftertacklingar och sparkar bakifrån är inte okej! Vi höll vårt spel och vi var bäst idag. Härligt!


Kommentera inlägget här!

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress till din blogg:

Kommentera:

Trackback




Sofie Borell heter jag som driver bloggen och kommer från Sollentuna, Stockholm. Är född 1994 alltså 17år och går första året på Teknikprogrammet. Min största passion är foto och mitt liv är ägnat åt de två islandshästarna, Litla Lif från Sjövik och Gambri från Sjövik. I bloggen får ni följa min vardag bland bilder och islandshästar.

Copyright © by Sofie Borell 2009-2011
[email protected]


bloglovin
         

Om

Min profilbild