>

Friday

Hejsan,
Idag har det varit värsta chilldagen i skolan och vi fick till och med slippa spanskan, CHILL! Nu sitter man här med David och ska designa klart bloggen lite. Sen ikväll blir det att spendera tiden bredvid fotbollsplanen med Matte. Orsaken till det är att David har match. Kuligt värre faktiskt, har bara sett han spela en gång tidigare och då kommer jag faktiskt inte ihåg något typ. Tror att jag är bättre än honom än då(a). Hah, en muttrande kille bredvid är vad man fick till svar när man skrev det. Hihih, Det är tyvärr bara sanning :)
Nu ska man fortsätta designa,

Höres så länge..



Fotograf: Sossu[Jag] | Kamera: Nikon D40 | "modell": Mitzy | från sum 09


Kommentera inlägget här!

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress till din blogg:

Kommentera:

Trackback




Sofie Borell heter jag som driver bloggen och kommer från Sollentuna, Stockholm. Är född 1994 alltså 17år och går första året på Teknikprogrammet. Min största passion är foto och mitt liv är ägnat åt de två islandshästarna, Litla Lif från Sjövik och Gambri från Sjövik. I bloggen får ni följa min vardag bland bilder och islandshästar.

Copyright © by Sofie Borell 2009-2011
[email protected]


bloglovin
         

Om

Min profilbild