>

Bäst i test

Tjenna, Idag hade man första dan i skolan som var helt ok. Allt gick väldigt snabbt men idrotten var jobbig! Utan uppvärming skulle vi göra massa stationer och mina muskler plus knän orkade inte det utan uppvärming. Så nu har man haft ont i knäna hela dan efter idrotten, KUL!
Efter skolan var det fort hem för då blev det dags för det man har längtat till, stallet och ridningen. Men framförallt längtade man till bästis hästen Barmur. Vilken underbar häst säger jag bara. Idag tränade vi galopp och öppna. Barmur var EXTREMT pigg så fick till och med lägga bort spöt. Det var kul att han var på G. Han tyckte att göra öppna var rätt så jobbigt så när jag hade fått ihop honom bra så skulle vi tölta så skulle få fram honom i tölt studsade han lite med frambenen. Haha, det var bara kul för vilken bra tölt vi fick! Carro, min instuktör berömde oss för Barmurs fina tölt och mycket annat. Då blir man verkligen glad att veta att nu har man hamnat på rätt ridskola och i rätt grupp. Wonderful! Nu är man entligen glad när man åker hem från stallet för att det går så bra på bästa hästen! Verkligen bäst i test!


Kommentera inlägget här!
Postat av: Exi <3

Härligt Babe! Jag sa ju att våran ridgrupp ägde - underbart att du hittat rätt. Man blir så jävla glad när man lyckas <3

2010-03-09 @ 16:30:15

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress till din blogg:

Kommentera:

Trackback




Sofie Borell heter jag som driver bloggen och kommer från Sollentuna, Stockholm. Är född 1994 alltså 17år och går första året på Teknikprogrammet. Min största passion är foto och mitt liv är ägnat åt de två islandshästarna, Litla Lif från Sjövik och Gambri från Sjövik. I bloggen får ni följa min vardag bland bilder och islandshästar.

Copyright © by Sofie Borell 2009-2011
[email protected]


bloglovin
         

Om

Min profilbild