>

Ulriksdals slottsträdgård

Hejsvejs
Idag har man varit på cykeltur till vackra Ulriksdals slottsträdgård. Där hade jag och älsklingen David lite picknick med festis och jordgubbar. Mumsigt värre facktiskt! Sen köpte vi lite fika på slottsfiket där. Inte speciellt billigt men skit samma. Lite ska man unna sig nu i sommaren. Det är så extremt mysigt och fint där. Vi cyklade dit och det är ungefär en mil dit så det gick på typ 45minuter eller något. Vägen som går dit är längs vattnet så det är super mysigt. Hela dagen har varit mysig! Hehe, använder ordet mysigt hela tiden i det här inlägget men det är just vad dagen har varit. När vi väl ska dra oss hemåt så möter vi min lillasyrras kompis mamma som fixar in oss på en trädgårdsutställning för idéträdgårdar. Vi tackade inte nej för att komma in där. Otroligt fina trädgårdar fanns det där och vissa var otroligt konstiga. Passade på att fota hela dagen så bilder kommer lite då och då. Nu är man iallafall hemma igen och vi kollar lite på tv och löser korsord, hah!
Cya S'




Kommentera inlägget här!

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress till din blogg:

Kommentera:

Trackback




Sofie Borell heter jag som driver bloggen och kommer från Sollentuna, Stockholm. Är född 1994 alltså 17år och går första året på Teknikprogrammet. Min största passion är foto och mitt liv är ägnat åt de två islandshästarna, Litla Lif från Sjövik och Gambri från Sjövik. I bloggen får ni följa min vardag bland bilder och islandshästar.

Copyright © by Sofie Borell 2009-2011
[email protected]


bloglovin
         

Om

Min profilbild