>

SOMMARLOV

Hellu!
I går gick man ut 9:an!!!!!!! Fy faaaaeeen vad skönt. Men som Emils mamma sa tror jag, att skolan suger men det är inte förrens den är slut som man saknar den. Gamla klassen var grym. Många nya kompisar har man fått och vi har jätte kul med varandra. Men vi har bestämt att vi aldrig ska tappa kontakten. Ska verkligen försöka med det. För att förlora kontakten med en bra vän är inte speciellt kul. Som tur är går nästan alla i Rudbeck sen eller man hoppas att alla kommer in men trots allt ska vissa välja en annan skola. Det är faktiskt tur att facebook finns faktiskt. Där kan man alltid nå någon. Men varför vara deppig? Vi har ju lovat att hela tiden ha kontakt med varandra så då menas det ju att vi inte ska skiljas åt så nu ska man njuta av sommarlovet och göra det till den bästa sommaren ever! Grundskolan är slut och snart blir det gymnasiet. Great! Ska inte snacka mer om skolan för nu är det trots allt sommarlov! :D Igår var jätte bäst. Alla från klassen som vi är med åkte till fjäturen och grillade och firade både Martins födelsedag som är på måndag och att skolan äntligen är över. Hur mysigt och kul som helst! Detta ska vi göra om många gånger, det är redan säkert! Finns nog ingen i vår förra skola  som kan ha så kul som vi. För dom gäller det att bara kröka hela tiden, men vad är det för vits att leva livet så? Man glömmer ju allt den kvällen. Haha, tycker det är korkat! Vi lever livet iallafall! Umgås med varandra och har hur kul som helst! Om någon vill leva livet, lev det då som oss!
Pussar S'

Kommentera inlägget här!

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress till din blogg:

Kommentera:

Trackback




Sofie Borell heter jag som driver bloggen och kommer från Sollentuna, Stockholm. Är född 1994 alltså 17år och går första året på Teknikprogrammet. Min största passion är foto och mitt liv är ägnat åt de två islandshästarna, Litla Lif från Sjövik och Gambri från Sjövik. I bloggen får ni följa min vardag bland bilder och islandshästar.

Copyright © by Sofie Borell 2009-2011
[email protected]


bloglovin
         

Om

Min profilbild