>

Midsommar

Hejhej
Midsommar blev en lyckad dag. Jag var på landet med David och familjen. Härligt härligt. Solen sken från tidig morgon till sen kväll. Vi hade ingen midsommarstång så då får man göra en! Det gjorde jag,David och mormor. Den blev faktiskt jättefin. Och det var himla lätt att göra. En sak som jag måste berätta är att man fick ju inte sova särskilt länge den dagen.. Klockan åtta tror jag att det var så får man höra lillasyrran skrika att det är en levande mus som springer runt i huset. Gillar inte så mycket djur när dom är precis vid ens huvud när man sover.. Så på mindre en 1 sekund hoppade man på David sen upp i mamis säng. Och klarvaken som man är så ser man hur Mable, min katt springer och jagar den där musen runt runt i hela huset. Det såg rätt roligt ut. Sen tröttnar katten och Mami och hennes kille får sköta resten och ta ut den levande musen. Lillmissen då...
Ja, rent generellt var midsommar en lugn dag men mysig!

Kommentera inlägget här!

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress till din blogg:

Kommentera:

Trackback




Sofie Borell heter jag som driver bloggen och kommer från Sollentuna, Stockholm. Är född 1994 alltså 17år och går första året på Teknikprogrammet. Min största passion är foto och mitt liv är ägnat åt de två islandshästarna, Litla Lif från Sjövik och Gambri från Sjövik. I bloggen får ni följa min vardag bland bilder och islandshästar.

Copyright © by Sofie Borell 2009-2011
[email protected]


bloglovin
         

Om

Min profilbild