>

Det nya livet har startat

Hejhej,
Då har mitt så kallade "nya" liv startat. Idag var jag och David ute och sprang en runda sen ner till vattnet och doppade oss sen hem igen. Hur skönt som helst! Två flugor i en smäll som sagt. Både bad och jogging. Det är super. Ska springa runt tre gånger i veckan har jag bestämt mig för. Hoppas jag kan hålla det också. Verkligen. Man får både motion och kondition på samma gång och även så får man vara ute i naturen. Kan det bli bättre? Sen blir det sit-ups och sådana övningar på kvällarna. Kommer vara riktigt vältränad till fotbollen startar den 26 juli. Det är bra för en själv att gå ut och träna också. Ska faktiskt springa några dagar i veckan regelbundet och träna. Ska lova mig själv att hålla det och det ska jag!



Kommentera inlägget här!

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress till din blogg:

Kommentera:

Trackback




Sofie Borell heter jag som driver bloggen och kommer från Sollentuna, Stockholm. Är född 1994 alltså 17år och går första året på Teknikprogrammet. Min största passion är foto och mitt liv är ägnat åt de två islandshästarna, Litla Lif från Sjövik och Gambri från Sjövik. I bloggen får ni följa min vardag bland bilder och islandshästar.

Copyright © by Sofie Borell 2009-2011
[email protected]


bloglovin
         

Om

Min profilbild